FANDOM

Artykuł

Żanetka (ang. Priscilla) — jedna z epizodycznych bohaterek filmu Zwierzogród. Jest to samica leniwca pracująca w wydziale komunikacji.

WyglądEdytuj

Żanetka jest ładnym, brązowookim leniwcem trójpalczastym o sierści jasno-brązowej z kremowymi elementami, na głowie ma różowe pasemko. Jej budowa jest krępa, jak u każdego przedstawiciela jej gatunku

Ubrana jest w łososiowy żakiet oraz różową koszulkę w gwiazdki, nosi czarne spodnie, a na nosie ma fioletowe, kobiece okulary.

CharakterEdytuj

Nic nie wiemy o jej charakterze, oprócz tego, że jest powolna, wydaje się być miłą i ciepłą samicą.

ZainteresowaniaEdytuj

Żanetka lubi żarty, oraz najwidoczniej podoba jej się Flash.

HistoriaEdytuj

ZwierzogródEdytuj

Pojawia się tylko dwa razy w filmie, za pierwszym razem, widzimy ją jak Flash woła ją aby opowiedzieć jej kawał, który usłyszał od Nicka. Opowiada jej, jak nazywa się kawa z trzech ekspresów - strzykawka. Prawdopodobnie przekazanie żartu między Flashem a Żanetką zajmuje bardzo dużo czasu, bo gdy klienci wychodzą z urzędu jest już noc, a było popołudnie.

Za drugim razem pojawia się podczas koncertu Gazeli, tańczy wtedy z Flashem.

RelacjeEdytuj

FlashEdytuj

Relacje między nimi są mało poznane, najprawdopodobniej są przyjaciółmi, lub parą.

OgólneEdytuj

  • Żaneta pracuje razem z Flashem w wydziale komunikacji.
  • Flash i Żanetka przyszli razem na koncert można z tego wywnioskować więc, że są parą, jest to jednak nie potwierdzone.

CiekawostkiEdytuj

  • Żanetka to przedstawicielka leniwców trójpalczastych, mimo to w filmie ma cztery palce, nie było by to dziwne gdyby nie to że np. Komendant Bogo ma trzy palce.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki