FANDOM

Chomiczówka.jpg

Chomiczówka

Chomiczówka (ang. Little Rodentia) - jedna z dzielnic Zwierzogrodu, zajmująca małą część Sawanny Głównej. Żyją w niej małe ssaki, głównie gryzonie.

Chomiczówka 1.png

Dzielnica od pozostałej części miasta jest oddzielona wysokim płotem, a przejścia pod nim są przystosowane dla małych gryzoni, aby żaden z mieszkańców większych gabarytów nie wszedł tam - gdyż mogłoby się to skończyć zniszczeniem dzielnicy. W dzielnicy wszystko jest pomniejszone i dostosowane do najmniejszych z mieszkańców Zwierzogrodu.

Chomiczówka 2.png
Piętrowe domy zapewniają ogromną ilość mieszkań dla wielu gryzoni, które w innych dzielnicach nie mogłyby funkcjonować. Budynki nie posiadają solidnych fundamentów i utrzymują się w pionie jedynie dzięki swej masie, gdyż umiejscowienie dzielnicy chroni ją przed wpływem złej pogody.

Chomiczówka 3.png
Komunikację między budynkami stanowią przeznaczone dla pieszych rury, dzięki którym gryzonie mogą łatwo przechodzić bez konieczności wychodzenia na ruchliwą drogę. Takiemu środkowi komunikacji sprzyjają gabaryty dzielnicy i jej użytkowników. W dzielnicy są też inne środki komunikacji w zmniejszonych wersjach - dla małych użytkowników.

CiekawostkiEdytuj

  • Polska nazwa dzielnicy jest nawiązaniem do jednego z obszarów MSI na warszawskich Bielanach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki