FANDOM

Chomiczówka (ang. Little Rodentia) - jedna z dzielnic Zwierzogrodu, zajmująca małą część Sawanny Głównej. Żyją w niej małe ssaki, głównie gryzonie. 

Chomiczówka 1

Dzielnica od pozostałej części miasta jest oddzielona wysokim płotem, a przejścia pod nim są przystosowane dla małych gryzoni, aby żaden z mieszkańców większych gabarytów nie wszedł tam - gdyż mogłoby się to skończyć zniszczeniem dzielnicy. W dzielnicy wszystko jest pomniejszone i dostosowane do najmniejszych z mieszkańców Zwierzogrodu.

Chomiczówka 2
Piętrowe domy zapewniają ogromną ilość mieszkań dla wielu gryzoni, które w innych dzielnicach nie mogłyby funkcjonować. Budynki nie posiadają solidnych fundamentów i utrzymują się w pionie jedynie dzięki swej masie, gdyż umiejscowienie dzielnicy chroni ją przed wpływem złej pogody.

Chomiczówka 3
Komunikację między budynkami stanowią przeznaczone dla pieszych rury, dzięki którym gryzonie mogą łatwo przechodzić bez konieczności wychodzenia na ruchliwą drogę. Takiemu środkowi komunikacji sprzyjają gabaryty dzielnicy i jej użytkowników. W dzielnicy są też inne środki komunikacji w zmniejszonych wersjach - dla małych użytkowników.

CiekawostkiEdytuj

  • Polska nazwa dzielnicy jest nawiązaniem do jednego z obszarów MSI na warszawskich Bielanach.