FANDOM

Artykuł

Flash — jeden z drugoplanowych bohaterów filmu Zwierzogród. Jest to najszybszy leniwiec pracujący w wydziale komunikacji, jest on również bardzo dobrym znajomym Nicka Bajera.

WyglądEdytuj

Flash jest to młody leniwiec o lekko skrzywionej postawie ciała i dużych, brązowych oczach. Jego krótka, aczkolwiek puszysta sierść jest barwy brązowej z elementami bieli na twarzy. Ma także długie, białe pazury, czarny nos i delikatnie przymknięte powieki. Ubrany jest w zieloną koszulę z krótkim rękawem, żółte spodnie i pomarańczowy krawat w czarne paski. Nie nosi butów.

CharakterEdytuj

Flash jest leniwcem, toteż jego życie oraz wykonywane czynności przebiegają bardzo powoli. Na co dzień pracuje w urzędzie, jednak dokładnie nie wiadomo jaką pełni tam funkcję (posiada uprawnienia do sprawdzania numerów rejestracyjnych pojazdów). Pomimo jego powolnego stylu życia ma zamiłowanie do ogromnych prędkości, dlatego zostaje zatrzymany przez Nicka i Judy za przekraczanie dozwolonych prędkości.

UmiejętnościEdytuj

HistoriaEdytuj

ZwierzogródEdytuj

Nick prowadzi Judy do urzędu, gdzie pracuje Flash. Judy zauważa, że obsługa to bardzo powolne leniwce. Wkurza się, bo mają mało czasu na znalezienie pana Wydralskiego. Leniwiec powoli wita się, tak, że Judy nie wie, kiedy ten skończy by mogła mu przedstawić sprawę. Gdy w końcu przekazuje flashowi poszukiwany numer rejestracyjny, ten powolnymi ruchami wklepuje go do komputera. Judy za każdym kolejnym znakiem powtarza pozostałą część numeru, podświadomie ponaglając leniwca. Gdy Flash ma już wpisać ostatni znak, Nick przerywa opowiadając mu żart. Judy jest załamana a Flash cieszy się niezmiernie.

Żart jaki usłyszał:

(w wersji Angielskiej)

-Jak się nazywa wielbłąd z trzema garbami

- W ciąży.

(w wersji Polskiej)

- Jak się nazywa kawa z trzech espresso ?

- Strzykawka.

Leniwiec z opóźnieniem reaguje śmiechem i zamiast kontynuować wpisywanie numeru, zwraca się do Żanetki, by opowiedzieć jej ten sam dowcip. Judy jest załamana niekończącym się czekaniem. Później Flash odrywa wydrukowane dane właściciela samochodu robiąc to także bardzo powoli. W końcu przekazuje to Judy. Gdy Nick z Judy wychodzą z urzędu jest już noc, co wskazuje na fakt, że leniwce bardzo długo przekazywały sobie żart.

Pod koniec filmu bardzo szybko jedzie swoim samochodem. Gdy zostaje zatrzymany, widząc Nicka powoli się uśmiecha, witając przyjaciela.

RelacjeEdytuj

Nick BajerEdytuj

Flash wydaje się być dobrym przyjacielem Nicka, co widać, gdy Nick poleca go Judy, kiedy chce ona sprawdzić numer rejestracyjny samochodu. Zazwyczaj kiedy Nick go spotyka, zwraca się na początku do niego "Flash, Flash, mówisz i masz!".

Judy HopsEdytuj

Na razie, nie wiadomo, jakie są między nimi relacje, choć można wywnioskować, że Flash jest dla niej stosunkowo miły, natomiast Judy lekko irytuje to, jak wolny jest Flash.

ŻanetkaEdytuj

Relacje między nimi są mało poznane, najprawdopodobniej są przyjaciółmi, lub parą. Na kończącym film koncercie Gazeli razem tańczą - z opóźnionymi ruchami, jak na leniwce przystało.

Ciekawostki Edytuj

  • Został zatrzymany przez Judy z powodu prowadzenia samochodu z prędkością ponad 200 km/h.
  • Flash to przedstawiciel leniwców sześcio palczastych, mimo to w filmie ma cztery palce, nie było by to dziwne gdyby nie to że np. Komendant Bogo ma trzy palce.
  • W jednej z wcześniejszych wersji filmu on i Żanetka mieli być małżeństwem.
  • Jego nazwa wzieła się prawdopodobnie od przekraczania przez niego prędkości podczas jazdy samochodem.
  • Jego numer rejestracyjny to "FST NML".

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki