FANDOM

 Kojoto — jeden z drugoplanowych bohaterów filmu Zwierzogród. Jest on jednym z pracujących na posterunku pierwszym wilków. Ma stały patrol z Grizzolim i Szponerem.

WyglądEdytuj

Geralt jest dorosłym wilkiem, o szczupłej sylwetce oraz dużych, ciemnobrązowych oczach. Posiada krótką, puszystą, gęstą i miękką sierść w kolorze białym z szarymi elementami na wewnętrznej części uszu.

Wilk w trakcie filmu nosi koszulkę z napisem PD (z ang. Police Departament) i nie ma do niej przypiętej policyjnej odznaki.

CharakterEdytuj

Niewiele wiadomo o charakterze i zachowaniu Kojoto poza tym, że sumiennie wykonuje on swoje obowiązki, a także potrafi on pracować w grupie, tak jak na wilka przystało.

HistoriaEdytuj

Pierwszy raz pojawia się podczas odprawy, gdy Judy zaczyna pracę na komisariacie, otrzymuje on wówczas wraz z towarzyszami z patrolu zadanie, polegające na odnalezieniu zaginionych zwierząt w Las Padas.

Nie bierze udziału w większych akcjach, jest więc zwykłym funkcjonariuszem prewencji.

Podczas kolejnej odprawy, tym razem już z udziałem Nicka, Szponer otrzymuje ze swoimi kompanami patrol w Tundrówce.

CiekawostkiEdytuj

  • Zamiast munduru posiada koszulkę z napisem PD (z ang. Police Departament) i nie ma do niej przypiętej odznaki.
  • Na jednej odprawie siedzi po prawej stronie, za kolejnej już po lewej - zmienia miejsca.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki