FANDOM

 Nanga to instruktorka jogi w Oazie "Mistyczne Źródło". Była jedną z ostatnich zwierząt, które widziały Emila Wydralskiego przed zaginięciem.

WyglądEdytuj

Nanga posiada na prawej ręce branzoletkę. Poza tym nie posiada innego stroju. Ma szarą skórę i charakterystyczne, pomalowane na fioletowo powieki.

CharakterEdytuj

Słonica nie jest zainteresowana tym, co dzieje się wokół niej. Na pytania Yaxa odpowiada lekceważąco "nie", co sugeruje albo niechęć do współpracy i zbytnie pochłonięcie jogą albo brak wiedzy. Postrzegana jest przez innych naturalistów jako bardzo mądra i posiadająca świetną pamięć - jak u słonia.

Udział w filmieEdytuj

Nanga prowadzi jogę w Oazie "Mistyczne Źródło", gdy podchodzą do niej Yax wraz z Judy i Nickiem . Yax twierdzi, ze to Nanga wszystko pamięta i ze szczegółami zaczyna ją wypytywać - udzielając podświadomie odpowiedzi w swoich pytaniach.

Pyta o Emila Wydralskiego , który przychodzi an jogę od sześciu lat. Nanga stwierdza, ze żadnego bobra nie pamięta. Yax przypomina, że Wydralski przychodził w każdą środę i miał na sobie zielony sweter i szare spodnie oraz krawat w groszki. Przypomina też, że razem odprowadzali go do drzwi, ale Nanga nadal twierdzi, ze nic nie pamięta.

Yax podaje też numer rejestracyjny białej limuzyny, którą Wydralski odjechał - i twierdzi, że to zasługa pamięci Nangi.

Nanga na wszystkie pytania odpowiada "nie", a Yax pyta ją dalej. Na końcu Yax stwierdza, że chciałby mieć taką pamięć jak słonica.

RelacjeEdytuj

YaxEdytuj

Nanga pracuje w jego oazie. Yax ma do niej ogromny szacunek. Znają się oni z miejsca pracy. Nie wiadomo jaki stosunek ma Nanga do Yaxa, ale podczas rozmowy zdaje się go ignorować.

Emil WydralskiEdytuj

Jest on uczniem Nangi w lekcjach jogi. Nanga musi go dobrze znać, gdyż uczy go sześć lat, jednak w rozmowie nie przyznaje się do tego.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki