FANDOM

 Nosoróg jest jednym z funkcjonariuszy policji, pracujących na posterunku pierwszym w śródmieściu. Ma przydzielony stały patrol z Sierżantem Rogalskim.

HistoriaEdytuj

Nosoróg, podobnie jak Rogalski pojawia się bardzo często w trakcie większych akcji. Pierwszego dnia Judy w pracy, miał on przydzielony patrol z Rogalskim i Watahą na Starej Saharze - mieli szukać zaginionych zwierząt.

Później widoczny jest w grupie wsparcia, która przybyła do Las Padas aby pomóc Judy atakowanej przez Miauczuka. Na miejscu przygląda się zajściu, podczas którego Nick nie pozwala, by Judy zdała odznakę.

Następnie widzimy go w scenie aresztowania burmistrz Obłoczek - stoi on wówczas po lewej stronie.

Na końcu można go dostrzec wędrującego do pracy, gdy idzie na odprawę. Widac go też przez chwilę na samej odprawie - siedzi z tyłu sali i czeka na przydział zadań.

CiekawostkiEdytuj

  • Od Sierżanta Rogalskiego wyróżnia go noszona kamizelka taktyczna. 
  • Ponieważ posiada kamizelkę taktyczną jako strój policjanta prewencji, można przypuszczać, że ma niższą rangę niż sierżant.
  • Jest bardzo podobny do innych nosorożców pracujących w policji - w scenie, gdy kilku takich policjantów stoi obok siebie, trudno jest go odróżnić.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki