FANDOM

Otto Hops (ang. Otto Hopps) (przypuszczalnie "Pop-Pop") - dziadek Judy i jej rodzeństwa, królik zamieszkujący Szarakówek. Pierwszy raz pojawia się on na dworcu kolejowym, drugi raz jego podobizna pojawia się w gazecie w artykule o skończeniu przez niego 101 lat, przez co stał się najstarszym mieszkańcem wsi. W poprzedniej wersji filmu pojawiał się częściej i jawnie wygłaszał swoją niechęć do lisów.

WyglądEdytuj

Jest to królik w podeszłym wieku, o smukłej sylwetce i dużych, brązowych oczach. Jego krótka, aczkolwiek puszysta sierść jest barwy szarej z elementami bieli na spodzie łap, ogonie i głowie. Tak jak każdy królik posiada on długie i silne kończyny tylne, umożliwiające mu szybkie bieganie i skakanie. Ma również krótki, niewielki, puszysty, biały ogon oraz długie, owalne, sterczące ku górze uszy. Nos, okolice ust, a także wnętrze uszu Otta, mają kolor różowy.

CharakterEdytuj

Nie wiemy zbyt wiele o jego charakterze, jednakże możemy się domyślić, iż jest on niezwykle stereotypowym królikiem, gdyż w pierwotnej wersji filmu jawnie wygłaszał swoją niechęć do lisów.

UmiejętnościEdytuj

Ze względu na swój wiek nie posiada on już tak dobrej kondycji jak za czasów swojej młodości, jednakże można się domyślić, iż będąc młodszym, potrafił on szybko biegać i wysoko skakać.

CiekawostkiEdytuj

  • Otto jest najstarszym mieszkańcem wsi Szarakówek, liczy on bowiem 101 lat.
  • Jako, że Stu Hops posiada brązowe oczy, podobnie jak Otto, można spekulować, iż to właśnie on jest jego dzieckiem, nie zaś Bonnie.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki