FANDOM

Travis — drugoplanowy bohater filmu Zwierzogród. Za czasów dzieciństwa był on najlepszym przyjacielem Gideona, z którym toteż dokuczał Judy i jej znajomym.

WyglądEdytuj

Jest to młoda fretka o smukłej sylwetce i dużych, brązowych oczach. Jego krótka, aczkolwiek puszysta sierść jest barwy szarej z elementami bieli, szarości, brązu i czerni, szczególnie uwidocznionych na pysku i ogonie. Posiada on dość długi, puszysty, biały ogon oraz niewielkie, okrągłe uszy. Nos oraz okolice ust Travisa mają kolor różowy.

Gdy widzimy go po raz pierwszy, a zarazem ostatni jest on ubrany w białą koszulkę z czarnymi wykończeniami na rękawkach. Jego dolną część garderoby stanowią czerwone, krótkie spodenki z białymi paskami po bokach oraz końcach nogawek.

CharakterEdytuj

Podobnie jak Gideon był on dość nieuprzejmy w stosunku do innych dzieci i choć jest tylko niewielkim i tchórzliwym ssakiem, wydaje się być znacznie inteligentniejszy od Gideona, bowiem w sposób bardzo umiejętny wykorzystuje swojego silniejszego kolegę do ochrony, wiedząc, iż ma on znaczną przewagę nad pozostałymi zwierzętami w ich wieku, zamieszkującymi Szarakówek.

HistoriaEdytuj

Był on obecny podczas tego, gdy Gideon odebrał bilety przyjaciołom Judy. Podczas owego zdarzenia Travis nie udzielał się zbytnio, poza kilkoma uszczypliwymi uwagami na temat Judy.

RelacjeEdytuj

Gideon GryzEdytuj

Nie jest do końca wiadome, czy ich relacje były do końca szczere, czy też bardziej oparte na wynikających z ich znajomości korzyściach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki