FANDOM

Wypożyczalnia limuzyn pana Be - położony w Tundrówce obiekt, gdzie odpowiednio bogaci mieszkańcy mogą wynająć sobie prywatną, luksusową limuzynę. '

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Z zewnątrz całość przypomina małą twierdzę. Obiekt odgrodzony jest wysokim płodem z siatki, na którym dostrzec można jedynie reklamy instytucji.

Limuzyny

Limuzyna

Wnętrze Edytuj

W środku na sporym placu zaparkowane są najnowszej generacji limuzyny z luksusowym wyposażeniem. Każdy samochód zawiera barek, szklanki ze ścinanego kryształu oraz luksusowe fotele. Podłogi limuzyn są podświetlane. Szofer ma do dyspozycji pokaźną kolekcję muzyki Franka Szczuratry. Samochody wyposażone są też w automatyczne skrzynie biegów, o czym świadczy obecność jedynie dwóch pedałów - hamulca i gazu.

Automat
Wnętrze

Dodatkowo obiekt chroniony jest przez ochronę Pana Be.

Ochrona

Ciekawostki Edytuj

  • Judy, by dostać się na teren wypożyczalni legalnie, wrzuciła tam dyktafon z przyznaniem się Nicka do winy. Gdy ten przeskoszył płot, przekopała się pod płotem mówiąc, że zauważyła włamanie. Reagując na gorący uczynek weszła na teren wypożyczalni bez nakazu.
  • Wypożyczalnia jest prawdopodobnie przykrywką dla ciemnych interesów pana Be.